fbpx

מי שמע על העסק שלי?

טיפים לבניית עסק עצמאי. איך לקדם עסק עצמאי

אז הקמתם עסק. הגשמתם חלום. אתם קמים בבוקר מאושרים לעבודה. ומה עכשיו?צריך להתחיל להביא לקוחות. ואיך עושים את זה?

חשיפה, חשיפה, חשיפה.

זה לא יקרה ביום אחד ולא ביומיים, אך כדאי להתחיל במעגלים הפנימיים והקרובים ומשם להיפתח למעגלים במרחב הכללי.

  • מתגו את הנכסים של העסק שלכם – רכב, בניין, תיבת דואר, מעטפות ועטים או כל דבר אחר שאתם מחלקים לעולם שמחוץ לעסק.
  • עובדים – גם אם יש לכם רק עובד אחד בעסק, חוץ ממכם, בקשו ממנו להיות שגריר של העסק. שגם על הרכב שלו תהיה המדבקה הממותגת, שגם על הבניין שלו ייתלה שלט ממותג, שיספר בכל מקום על העסק החדש והמדהים שהצטרף לעולם הכלכלה הגלובלי.
  • שתפו פעולה עם הספקים שלכם – תפרגנו אחד לשני באתר ובדף הפייסבוק.
  • צרו מועדון לקוחות – מועדון לקוחות יאפשר לכם לאסוף דאטה (שמות, כתובות, טלפונים ומיילים) שבעזרתו תוכלו לעשות בהמשך רימרקטינג (שיווק חוזר) – הציעו לחברי המועדון הטבות, הנחות, ברכו אותם לקראת ימי הולדת וחגים, שתפו אותם במוצרים חדשים שיוצאים.
  • פתחו דף פייסבוק עסקי – הזמינו חברים לעקוב אחריו, בקשו ממכרייכם לשתף את הדף עם החברים שלהם בפייסבוק, ערכו הגרלות ובקשו שישתפו על מנת להשתתף בהגרלה, פרסמו סרטונים איכותיים, ספרו סיפורים, כתבו טיפים ועצות שימושיות, פרסמו מבצעים והנחות ובעיקר- הציעו ערך ללקוחות. אם המוצר טוב – הוא יתפוס כמו אש בשדה קוצים.
  • דוורו וכיתבו בלוג – השקיעו זמן בדיוור חודשי ובכתיבת בלוג חודשי באתר. כל בלוג שעולה באתר – כתבו לו פוסט בפייסבוק שיפנה אליו.
  • פתחו חשבון אינסטגרם והזמינו עוקבים חדשים – עדכונים שוטפים יוצרים תדמית של עסק דינמי שמתחדש כל הזמן, משאירים אותו בתודעה ומגדילים את החשיפה שלו. חשוב להעלות תמונות שמושכות את העין ולהקדיש תשומת לב רבה לתוצר הסופי. ולא להגזים עם הפילטרים. השתמשו בתגיות (Hashtags), תפקידן לסייע לכם לחשוף את התמונות בפני קהל נוסף מהארץ וגם מרחבי העולם. מומלץ לפנות לעסקים בתחומים משלימים לשלכם, שגם להם יש חשבון אינסטגרם, ולהציע לפרסם זה את זה ב”פוסט אורח”, הציגו תמונה של העסק השני, יחד עם קישור לחשבון האינסטגרם שלהם. כך תיחשפו בקלות לקהל חדש שמתעניין בתחום שלכם.
  • שלחו סמס שיווקי – שקלו היטב את המילים שאת בוחרים. השתמשו במיקרו-קופי.
  • נטוורקינג – זהו חלק חשוב ובלתי-נפרד מהפעילות שלכם והוא יאפשר לכם ליצור קשרים אישיים ועסקיים גם יחד עם גורמים וגופים שונים ומגוונים. הצטרפו ו/או תיזמו שיתופי פעולה עסקיים שיקדמו את העסק שלכם ושל אחרים.

 

לסיכום – ניתן לחשוף את העסק במינימום תקציב ובמקסימום מוטיבציה.

אנחנו, ב“יוזמות עתיד”, זמינים כדי ללוות אתכם בכל תהליך החשיפה ולעזור לכם להתמקד במה שהכי מדוייק עבורכם ועבור העסק שלכם

להגשת מועמדות
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן