ממכירה מסורתית למכירה בערוצים דיגיטליים

משבר הקורונה הביא עימו אתגרים והזדמנויות.
יזמים רבים שעברו למסלול הדיגיטלי הצליחו להמשיך בפעילותם העסקית
והיו אף כאלו שניצלו את הכלים הטכנולוגיים כדי להגיע ללקוחות נוספים ללא מגבלה גאוגרפית ואלה שנותרו ללא יכולת מתן מענה טכנולוגי ודיגיטלי נותרו מאחור,
והדבר גרם ברוב המקרים לסגירת העסק באופן חלקי או תמידי.

מציעים לכם לקחת את הצעד הבא יחד איתנו ולעשות את המעבר לדיגיטל
ובשבילכם יזמים ויזמיות יקרים בעלות מסובסדת נמוכה במיוחד! כל מה שצריך לעשות זה פשוט להרשם מראש

מה אנחנו מציעים?
6 מפגשים, בהיקף של 5 שעות לימוד. בתדירות של אחת לשבוע.
בסדנה נעבור יחד על כל מה שצריך כדי לעשות את המעבר החלק ממכירה מסורתית למכירה בדיגיטל

>>התוכנית בעלות מסובסדת והמשתתפים שיימצאו מתאימים ישלמו 350 ₪ בלבד<<

  • מפגש ראשון:

    • הצגת העסק, הצגת המוצר/השירות/ פילוח שוק, הגדרת קהלי יעד, בדיקת מתחרים דומים.
    • שיעורי בית: בדיקת ערוצי שיוק ומכירה של מתחרים דומים.

  • מפגש שני:
    • בניית תוכנית שיווקית, אשר תתווה מפה לתהליך מול הזים.
    • שיעורי בית: למידת התוכנית עדכונה והתאמתה לאחר חשיבה ובדיקתה לאחר המפגש, והצגת התוכנית המעודכנת במפגש הבא.

  • מפגש שלישי:

    • פייסבוק : פתיחת דף עסקי / מעבר על הדף הקיים
    • כללים נכונים להעלאת אירועים ופוסטים, כולל פוסטים מתוזמנים.
    • כתיבת תוכן נכון.
    • מאגרים ותמונות.
    • ניהול ביקורת.
    • שיעורי בית: הקמת דף פייסבוק העלאת תכנים ותמונות לדף הפייסבוק.
    הכנת תוכנית פוסטים מתוזמנים לשבועיים הקרובים.

  • מפגש רביעי:

    • מושגים בסיסיים בפרסום ממומן בפייסבוק
    • סוגי קמפיינים בפייסבוק
    • תהליך בניית הקמפיין תוך מיקוד פילוח והגדרת תקציב
    • התנסות בהקמת קמפיין צעד אחר צעד.
    • שיעורי בית: הקמת קמפיין בהתאם לנלמד בתקציב מינימלי.

  • מפגש חמישי: הקמת חנות דיגיטלית

    • תהליך בניית חנות באמצעות פלטפורמה דיגיטלית.
    • שיעורי בית: המשך בניית החנות בהתאם לנלמד במפגש.

  • מפגש שישי: הגשת עבודת גמר

     

6570