fbpx

סל מוצרים, או איך אצליח להוציא מעצמי את המרב והמיטב?

תמחור הוא דבר מאוד חשוב בעסק, משום שתמחור שגוי עלול גם להרחיק לקוחות פוטנציאלים וגם לגרום להפסד כספי בעסק

כשאת מביטה בסל המוצרים שלך, מה את רואה? האם מהרגע שפתחת את העסק הצלחת לפתח מוצרים ו/או שירותים נוספים וחדשים, או שהעדפת להשאר עם המוכר והידוע?

אחד הדברים החשובים שעסק קטן חייב לעשות – זה להמשיך להתפתח, כל הזמן. מוצר ו/או שירות אחד יקטינו את סיכויי העסק לצמוח בגדול ולהגיע לקהלי יעד חדשים ושונים, אנשים שרוצים לעבוד איתך או לצידך, אך כרגע אין לעסק שלך מה להציע להם – וחבל.

אז איך בכל זאת תצליחי לגעת בכל מי שמעוניין במוצר ו/או בשירות שלך

קבלי מספר טיפים שיאפשרו לך לפתח את העסק

ערכי סקר לקוחות

מתי בפעם האחרונה הקשבת ללקוח שלך? בדקת מה הוא היה רוצה לקבל ממך, אילו מוצרים משלימים יהפכו את חווית העסק שלך להיסטרית מבחינתו? בחרי לך שלושה לקוחות חוזרים שאת נהנית לעבוד איתם וצרי איתם קשר. בדקי מולם מה הם היו שמחים לקבל ממך, אילו מוצרים ו/או שירותים משלימים היו משלימים להם את החוויה ועבור מה הם היו מוכנים לשלם שהוא תוצר אותנטי ומקורי שלך. אל תחששי ואל תתביישי, במקסימום תצליחי להפוך את החיים שלהם למאושרים, קלים ונוחים יותר.

סיעור מוחות

האם את משתתפת במפגשים עסקיים? נטוורקינג, או אולי משתתפת בקבוצות ברשת של בעלות עסקים שמתמודדות עם אותן דילמות כמו שלך? נצלי את הבמה הזו! שאלי אותן, בתור לקוחות פוטנציאליות שלך, מה הן היו שמחות לקבל ממך ומדוע, אילו מוצרים ו/או שירותים הן חושבות שכדאי לך לפתח ולשכלל ועל מה הן, בעצמן, היו מוכנות לשלם כדי לקבל את התוצר הסופי שעבורו הקמת את העסק שלך? נצלי הזדמנויות חינמיות לחלוטין שהפייסבוק, הפורומים והאינטרנט בכלל מעניק לך, לא תאמיני אילו תוצרים תוכלי לייצר בעזרתם.

מה הלקוחות שלך שואלות אותך בד"כ?

שימי לב כי כמעט כל שאלה שלקוחה שואלת אותך, מבחינה מקצועית, יכולה להוליד בעסק שלך רעיון למוצר ו/או שירות שאינו קיים. לדוגמה, אם את מוכרת ציורים שאותם את מציירת ולקוחה מסוימת שואלת אותך איפה את קונה את צבעי המים – הופ! הנה לך רעיון לסדנה שבה את לוקחת את הלקוחות שמעוניינים לצייר בעצמם ומרצה להם היכן ניתן למצוא את המוצרים הטובים ביותר ומה חשוב לדאוג שיהיה בבית רגע לפני שמתחילים לצייר. אם את סטייליסטית ונשאלת על ידי לקוחה שלך “איך את בוחרת את הבגדים שלך בבוקר?” הופ! קיבלת רעיון לקורס דיגיטלי שבו את מלווה את בחירת בגדייך יום יום במצלמה ומתעדת את התהליך, מה שיוצר בסופו של דבר קורס שבו המשתתפים לומדים כיצד ללקט מארון הבגדים בגדים נפלאים ולייצר שילובים נהדרים מבלי לרוץ לקניון ולעשות קניות.

האם יש לעסק שלך נוכחות בדיגיטל?

במיוחד בתקופה מאתגרת זו כשלא ניתן לתת שירות כמו בעבר, חשוב יותר מתמיד שיהיה לעסק שלך מענה בדיגיטל.
נוכחות בדיגיטל יכולה לאפשר לך להגיע לקהל רחב יותר ולהציע את השירות / מוצר לקהלים חדשים שלא היו מודעים לעסק שלך עד היום.

בנינו במיוחד סדנה ייחודית שכוללת ליווי שיווקי מקצועי ב- 6 מפגשים, אחד על אחד, עם יועץ שיווקי שיקפיץ את העסק שלך קדימה.
בסדנה נעבור יחד על כל מה שצריך כדי לעשות את המעבר החלק ממכירה מסורתית למכירה בדיגיטל
רוצה לדעת עוד? היכנסי לפרטים

חשוב שתדעו שעמותת יוזמות עתיד כאן ובשבילכם לאורך כל הדרך.
בימים מאתגרים אלו הקמנו עבורכם מקום אחד שירכז את כל מה שחשוב לדעת בנושא לעסקים ולעצמאיים

להגשת מועמדות
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן