fbpx

5 טיפים לפתיחת עסק

מרגישים בשלים לעשות את הצעד הראשון להגשמת החלום שלכם ולצאת לדרך עצמאית? הכתבה הזו בשבילכם
5 טיפים לפתיחת עסק - יוזמות עתיד

פתיחת עסק עצמאי - הגיע הזמן להגשים את החלום שלך

מרגישים בשלים לעשות את הצעד הראשון להגשמת החלום שלכם ולצאת לדרך עצמאית? יוזמות עתיד מברכות אתכם בהמון הצלחה בדרככם החדשה והכנו עבורכם 5 טיפים שיקלו עליכם בפתיחת עסק עצמאי:

  1. ענו על 3 שאלות מהותיות: מי אני? מה אני? למה אני? בעולם היזמות השאלה החשובה ביותר שעליכם לשאול את עצמכם ולענות עליה מתוך שינה היא מי אתם ומה הייחוד שלכם. עולם היזמות הינו עולם תחרותי ולכן כדאי לכם לחדד לעצמכם את הייחוד והבידול שלכם, חשבו מה המוצר או השירות הייחודי שלכם? במה אתם שונים מהמתחרים שלכם? תשובות לשאלות הללו ימקדו אתכם אל קהל היעד שלכם, וישמרו על גחלת התשוקה לעשייה שלכם בדיוק בטמפרטורה הנכונה.
  1. רזרבות – פתיחת עסק קטן היא תהליך שצפוי לקחת זמן, לא לכל אחד יש את היכולת להתנהל במשך תקופה ארוכה ללא משכורת, ולכן חשוב שתיקחו בחשבון להיערך לחודשים הראשונים של פתיחת העסק מבחינה כלכלית- עד שיגיעו ההכנסות הראשונות.
  1. נאום המעלית – מטרתו של נאום המעלית הוא להציג את עצמך או את העסק שלך בקצרה (בדומה לזמן עלייה במעלית- מכאן לקוח המונח) שתגרום לצד השני להסתקרן לדעת עלייך עוד. לכן אנו ממליצות לכם להכין נאום מעלית עם מסר ברור ומדויק. למדו את נאום המעלית שלכם בעל פה ועבדו על הצגתו בצורה טובה עד שיהפוך להרגל טבעי עבורכם, כך שתהיו מוכנים בכל זמן נתון להציג את עצמכם ומה אתם עושים- כי בינינו אי אפשר לדעת את מי אתם עלולים לפגוש במעלית.
  1. חשוב לזכור עם היציאה לעצמאות תגלו כי לא כל יום עבודה יהיה מושלם, כמו בחיים כך גם בעסק עצמאי ישנן עליות וירידות. יוזמות עתיד ממליצות לכם לזכור שמה שיחזק אתכם ברגעים האלו הוא האמונה במה שאתם עושים והסיבה שבגללה החלטתם לפתוח את העסק. שימו לב – זכרו ליהנות מהדרך.
  1. טופסיולוגיה – פתיחת עסק קטן כרוכה בלא מעט בירוקרטיה ולכן טיפ שימושי מאתנו אליכם באהבה- ערכו מראש את הטפסים הבסיסים שתצטרכו להתנהלות השוטפת שלכם כמו- הזמנות עבודה, הצעות מחיר, טפסי הרשמה וכדומה. בנוסף ממליצות לכם להיעזר במדריך לעסקים קטנים באתר כל זכות

יש לך חלום, כישרון  מיוחד או רעיון עסקי שזנחת במגירה? יוזמות עתיד עוזרת ליזמים ויזמיות להגשים חלום לפתוח עסק עצמאי ולהשיג עצמאות כלכלית. פתיחת עסק עצמאי, בין אם זה עסק קטן מהבית או עסק גדול עם עובדים רבים, היא הפעולה הראשונה שבה תגשימו את החלום ותהפכו את הרעיונות מהדמיון שלכם לפרקטיקה במציאות. כיום, בעידן הקורונה חל גידול בפתיחתם של עסקים עצמאים ועסקים קטנים מהבית. פתיחת עסק עצמאי דורשת תכנית עסקית, כלכלית, שיווקית, ניהולית ומקצועית כדי שתגיעו בהצלחה למטרות שלשמן הקמתם את העסק שלכם.

הגישו מועמדות לתכנית שלנו

קורס יזמות עסקית עם כל הכלים שדרושים לכם בהקמת עסק עצמאי כגון: בניית תכנית עסקית, ליווי עסקי מקצועי על ידי מנטורים בעלי ניסיון וידיע עסקי, הקניית כלים ומיומנויות לפיתוח וניהול, הלוואה בסכומים שבין 5,000 ל-40 אלף ₪, ייעוץ של מומחים בתחומי שיווק, פיננסי משפט ועוד.

חושבת שאת מתאימה? בדקי זכאותך

להגשת מועמדות
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן