fbpx

יזמות עסקית

עושים לכםן סדר עם כל מה שחשוב לדעת על מהי יזמות עסקית, למי זה מתאים, ואיך מתחילים?
קורס יזמות עסקית - יוזמות עתיד

הידעת? על כל 100 גברים יזמים יש כ-72 נשים בעלות עסקים בתחילת דרכן. (על פי סקר מייצג שנערך בקרב גילאי 18-64 בשנת 2019 על רמות היזמות בישראל)
יוזמות עתיד עושות לכם סדר עם כל מה שחשוב לדעת על מהי יזמות עסקית, למי זה מתאים, ואיך מתחילים?

אז..  מהי יזמות עסקית? כיום ישנן התייחסויות שונות להגדרה של יזמות עסקית אם כי ההגדרה הרווחת ביניהם היא – תהליך הקמה של עסק חדש או ניהול תחום פעילות חדש בעסק קיים הפועל למטרות רווח.  המוציאים לפועל של תהליך זה נקראים יזמים. מקור המילה יזם (Entrepreneur) לקוח מצרפתית ואילו בבריטניה היה נהוג לכנות יזמים גם כהרפתקנים. כיזמים חשוב שתדעו שתהליך יזמות עסקית הינו מורכב ורבוי קשיים, ובשל כך חלק ניכר מהעסקים אינם שורדים ונסגרים בגלל סיבות שונות כגון: חוסר מימון, החלטות עסקיות שגויות, חוסר ביקוש, גיוס עובדים, בירוקרטיות ועוד. אבל, אם אתם אנשים חרוצים, אמיצים – כאלה שלא מפחדים לקחת סיכונים, יצירתיים וגמישים, לא מפחדים להיכשל וסבלניים, יש לכם סיכוי טוב להצליח כיזמים.

יזמות עסקית מצליחה מהווה גורם משמעותי בהתפתחות כלכלית וצמיחה מדינית. אנחנו ביוזמות עתיד מאמינות שכך ניתן לחולל מהפיכה כלכלית וחברתית, וזו בדיוק הסיבה שלשמה הקמנו את העמותה, בחזון שלנו אנחנו רואים חברה ישראלית חדשה, המעמידה בראש סדר העדיפויות שלה יזמות עסקית זעירה ובפרט יזמות זעירה של נשים. עם זאת חשוב לנו להדגיש שהעמותה שלנו מעניקה הזדמנות עסקית שווה לנשים ולגברים המעוניינים להגיע להצלחה עסקית ועצמאות כלכלית. אנו ניתן לכם את כל הכלים והניסיון שאספנו במשך שנים, על מנת שתצליחו להקים את העסק שחלמתם עליו או לפתח עסק קיים לעסק מצליח ומשגשג.

קורס יזמות עסקית

עמותת יוזמות עתיד מספקת מערך תמיכה וליווי מקצועי יחיד מסוגו בישראל- משלב הרעיון הראשוני ועד להקמת העסק החדש או פיתוח עסקי של עסק קיים.
הקורס שלנו כולל מענה מקיף לכל מה שהעסק צריך, מהגדרת מטרות ויעדים, דרך שיווק דיגיטלי, מצגת משקיעים, התנהלות פיננסית ועוד.

מתחילת הפעילות שלנו סייענו מעל ל-5,300 יזמיות ויזמים להקים ולפתח עסק זעיר וב-2021 נעניק הזדמנות לעוד 1,000 משפחות להשיג עצמאות כלכלית.

לאחר הקורס אנו ממשיכים ללוות את היזמים והיזמיות שלנו עם ליווי עסקי מקיף של מנטור מומחה, מגוון סדנאות העשרה והכשרות מקצועיות, הלוואה בתנאים מועדפים, פורומים לנטוורקינג לסיוע ביצירת קשרים עסקיים חדשים

הגישו מועמדות לתכנית שלנו

רוצה להקים עסק קטן, או שאולי כבר יש לך עסק קיים שרק זקוק למינוף ופיתוח?

הצטרפו לקורס יזמות עסקית זעירה שייקח את העסק שלכם צעד אחד קדימה. מסלול הליווי העסקי שלנו כולל: קורס יזמות עסקית בו תרכשו כלים וידע הנדרשים לניהול עסק – שיווק, ניהול פיננסי, בניית תכנית עסקית ועוד
כולל ליווי צעד אחר צעד על ידי מנטור מקצועי והכל ללא תשלום לזכאיות.

להגשת מועמדות
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן