fbpx

מעבר מעובדת שכירה לעצמאית

יש לך הזדמנות אמיתית להפוך משכירה לעצמאית ולהקים עסק מצליח משלך. היכנסי לפרטים
משכיר לעצמאי יוזמות עתיד

 אומרים שהעולם מתחלק לשניים- בצד אחד, נשים שרואות במגפת הקורונה משבר כלכלי ואסון עולמי, ומהצד השני נשים יוזמות עתיד מתוך המגיפה שרואות בה הזדמנות לחשב את המסלול התעסוקתי שלהן מחדש. באיזה צד של העולם את נמצאת?

עבודה מהבית

מגפת הקורונה העולמית יצרה מהפכה בשוק העבודה בישראל, כך שבשל הצורך בריחוק חברתי פותחו שיטות עבודה חדשות וגמישות יותר לעובדים. שיטת העבודה הפופולרית ביותר היא העבודה מהבית, שעל אף שכיום עשויה להיראות כטריוויאלית, לפני עידן הקורונה היא לא הייתה מקובלת כל כך.  

לעבודה מהבית יש יתרונות וחסרונות וחשוב להזכיר שהיא לא מתאימה לכל אחת. החיסרון הבולט בעבודה מהבית הוא טשטוש הגבולות שעלול להיווצר בין העבודה מהבית לבין עבודות הבית. עם זאת, לעבודה מהבית יש יתרונות רבים כמו: גמישות בשעות העבודה, ניהול עצמאי של זמן העבודה, חסכון בזמני נסיעה לעבודה ובחזרה הביתה, החלטה על מקום העבודה אם זה לצאת לבית קפה כדי לעבוד או אפילו לעבוד ממקומות שונים בעולם. אנחנו בעמותת יוזמות עתיד מאמינות שעבודה מהבית היא פתרון אידאלי לבעלות עסקים קטנים.

הקמת עסק מהבית

הזדמנות נוספת שנוצרה בעקבות הקורונה, היא המעבר של עובדים רבים משכירים לעצמאים. הקמת עסק עצמאי היא יזמות לכל דבר, לכן אם קראת עד כאן, כנראה שבוערת בך רוח יזמית, ועם זאת חשוב שתביני שמדובר בהחלטה לא פשוטה הדורשת הכנה, עבודה קשה, ידע, ליווי מקצועי, התנהלות פיננסית ועוד.

עלייך לעשות את הבחירה הטובה ביותר עבור עצמך מכל הבחינות: כלכלית, נפשית וכמובן אישית ומשפחתית. פיתוח של עסק קטן הוא תהליך מורכב הכולל קבלת החלטות רבות ושונות, יוזמות עתיד מאמינות שאת ההחלטה לעצמאות יש לקבל לאחר מחשבה שקולה, ולכן אנחנו כאן כדי לעזור לך לקבל החלטות נכונות ולהעניק לך את הכלים הנדרשים להתמודדות והצלחת עסק עצמאי משלך.

קורס יזמות עסקית

שכירה בחל”ת, מובטלת, שכירה ומעוניינת לשלב עסק עצמאי?

יש לך הזדמנות אמיתית להפוך משכירה לעצמאית ולהקים עסק מצליח משלך. הצטרפי אלינו למסלול המיוחד ‘משכירה לעצמאית’, לגיבוש רעיון עסקי ולהגשמת החלום לעסק עצמאי. המסלול המיוחד הינו שיתוף פעולה בין צוות יוזמות עתיד ובנק הפועלים והמתאימות יוכלו להשתתף ללא עלות.

בהצלחה בדרכך החדשה.

להגשת מועמדות
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן