מי שמע על העסק שלי?

אז הקמת עסק. הגשמת חלום. את קמה בבוקר מאושרת לעבודה.

ומה עכשיו?

צריך להתחיל להביא לקוחות.

ואיך עושים את זה?

חשיפה, חשיפה, חשיפה.

זה לא יקרה ביום אחד ולא ביומיים, אך כדאי להתחיל במעגלים הפנימיים והקרובים ומשם להיפתח למעגלים במרחב הכללי.

  • מתגי את הנכסים של העסק שלך- רכב, בניין, תיבת דואר, מעטפות ועטים או כל דבר אחר שאת מחלקת לעולם שמחוץ לעסק.
  • גם אם יש לך רק עובדת אחת בעסק, חוץ ממך, בקשי ממנה להיות שגרירה של העסק. שגם על הרכב שלה תהיה המדבקה הממותגת, שגם על הבניין שלה ייתלה שלט ממותג, שתספר בכל מקום על העסק החדש והמדהים שהצטרף לעולם הכלכלה הגלובלי.
  • שתפי פעולה עם הספקים שלך- תפרגנו אחד לשני באתר ובדף הפייסבוק.
  • צרי מועדון לקוחות אשר יאפשר לך לאסוף דאטה (שמות, כתובות, טלפונים ומיילים) שבעזרתו תוכלי לעשות בהמשך רימרקטינג (שיווק חוזר)- הציעי לחברי המועדון הטבות, הנחות, ברכי אותם לקראת ימי הולדת וחגים, שתפי אותם במוצרים חדשים שיוצאים.
  • פתחי דף פייסבוק עסקי- הזמיני חברים לעקוב אחריו, בקשי ממכרייך לשתף את הדף עם החברים שלהם בפייסבוק, ערכי הגרלות ובקשי שישתפו על מנת להשתתף בהגרלה, פרסמי סרטונים איכותיים, ספרי סיפורים, כתבי טיפים ועצות שימושיות, פרסמי מבצעים והנחות ובעיקר- הציעי ערך ללקוחות. אם המוצר טוב- הוא יתפוס כמו אש בשדה קוצים.
  • השקיעי זמן בדיוור חודשי ובכתיבת בלוג חדשי באתר. כל בלוג שעולה באתר- כתבי לו פוסט בפייסבוק שיפנה אליו.
  • פתחי חשבון אינסטגרם והזמיני עוקבים חדשים- עדכונים שוטפים יוצרים תדמית של עסק דינמי שמתחדש כל הזמן, משאירים אותו בתודעה ומגדילים את החשיפה שלו. חשוב להעלות תמונות שמושכות את העין ולהקדיש תשומת לב רבה לתוצר הסופי. ולא להגזים עם הפילטרים.

השתמשי בתגיות (Hashtags) ,תפקידן לסייע לך לחשוף את התמונות בפני קהל נוסף מהארץ וגם מרחבי העולם.

מומלץ לפנות לעסקים בתחומים משלימים לשלך, שגם להם יש חשבון אינסטגרם, ולהציע לפרסם זה את זה ב"פוסט אורח", הציגו תמונה של העסק השני, יחד עם קישור לחשבון האינסטגרם שלו. כך תיחשפי בקלות לקהל חדש שמתעניין בתחום שלך.

  • שלחי סמס שיווקי- שקלי היטב את המילים שאת בוחרת. השתמשי במיקרו-קופי.
  • נטוורקינג- זהו חלק חשוב ובלתי-נפרד מהפעילות שלך והוא יאפשר לך ליצור קשרים אישיים ועסקיים גם יחד עם גורמים וגופים שונים ומגוונים. הצטרפי ו/או יזמי שיתופי פעולה עסקיים שיקדמו את העסק שלך ושל אחרים.

 

לסיכום- ניתן לחשוף את העסק במינימום תקציב ובמקסימום מוטיבציה.

אנחנו, ב"יוזמות עתיד", זמינים כדי ללוות אותך בכל תהליך החשיפה ולעזור לך להתמקד במה שהכי מדוייק עבורך ועבור העסק שלך.

*הפנייה באתר מיועדת לגברים ונשים כאחד *Referral on the site is intended for both men and women